מהי אבקת חלבון ומי באמת צריך אותה?


הרבה אנשים לא מבינים באמת את המטרה של אבקת חלבון ולמי היא מתאימה ולכן הכנו לכם הסבר פשוט שיעזור לכם להבין.

תכירו את יוסי

יוסי צריך לאכול 120 גרם חלבון ביום. ליוסי לא קשה להגיע לכמות, הוא מצליח להגיע ל-120 גרם חלבון מאוכל כמו חזה עוף, טונה ומוצרי חלב.

תכירו גם את אסף

אסף צריך לאכול גם כן 120 גרם חלבון ביום. אבל אסף, לא מצליח להגיע לכמות הזאת מאוכל רגיל כמו דגים ובשר. אסף מצליח להגיע רק ל90 גרם חלבון ביום.

אז מי משניהם צריך להשתמש באבקת החלבון?

אסף, שלא מצליח להגיע לכמות חלבון היומית שלו ובעזרת אבקת החלבון יוכל לעשות זאת! 

האם אסף יקבל יתרון על יוסי בכך שהוא לוקח אבקת חלבון ?

לא, מכיוון שאבקת חלבון היא לא אבקת ניפוח ולא אבקת קסמים. היא רק תוסף תזונה שנועד לעזור למי שלא מצליח להגיע לכמות הקלוריות היומית שלו.

האם אבקת חלבון יכולה להחליף ארוחה? 

אבקת חלבון לא יכולה להחליף ארוחה מבחינת הערכים שלה, אבל אם סיימתם אימון ואין לכם זמן לאכול ארוחה אחריו, שייק חלבון הוא פתרון מעולה! 

ומה לגבי חטיפי חלבון?

להבדיל מאבקת החלבון, חטיפי חלבון קנויים כן יכולים להחליף ארוחות מבחינת הערכים אך רק חלק מהם. ישנם חטיפי חלבון מאוד בריאים וישנם חטיפי חלבון מפוצצים בסוכר. ולכן כשקונים אותם שימו לב גם לכמות הקלוריות והסוכר ולא רק לחלבון. לחטיפי חלבון מומלצים לחצו כאן.

לסיכום, לא כולם צריכים אבקת חלבון. אבל מי שלא מצליח להגיע לכמות החלבון היומית שלו או שאין לו זמן לאכול לאחר אימון, אבקת חלבון יכולה מאוד לעזור. חשוב להבין שאבקת חלבון היא לא ״אבקת קסמים״ ואין לה שום השפעה נוספת.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.