התפריט המושלם- מה הוא צריך לכלול ?


🌶️ 11 סודות לתפריט מושלם :

תפריט ותבנית תזונה? זה אחד הכלים הכי עוצמתיים להשגת המטרה שלך, בין אם אתם מחפשים להתחטב או לאהוב יותר את האדם שמסתכל עלייך במראה…

הנה מיני סודות שיעזרו לך להפוך כל תפריט בינוני ל“תפריט על“ :


סוד 1 - אתם לא בונים תפריט. אתם בונים תבנית תזונתית.

מה ההבדל? בתבנית תזונתית יש לך כמה וכמה אופציות לכל ארוחה. תבנית תזונתית יכולה להתאים לימים שונים. הרי לפעמים יש לנו אירוע, חופשה, יום לחוץ… אז אנחנו חייבים תבנית תזונתית שתתן לנו מענה לזה.

 הטיפ: להכין לפחות 2 אופציות לכל ארוחה.


סוד 2 - תפריט זה למי שמחפש בינוניות. עקרונות זה למי שמחפש שלמות.

יכול להיות לך התפריט הכי יעיל בעולם, אבל אם אתם לא מכירים את העקרונות שהופכים כל מטרה לקלה להשגה? אין לכם סיכוי להצליח. הרי החיים דינאמים, נכון? ואם פתאום מציעים לך בעבודה בורקס חמים שבלתי אפשרי להתמודד מולו, מה עושים אז? או שהיה לך יום קשה ו‘סטית' מהתפריט, מה אז? אתם חייבים להכיר את העקרונות.

טיפ: גירעון קלורי, דחיסות קלורית ופסיכולוגיה - אלה העקרונות הבסיסיים שאתם חייבים ללמוד עליהם.


 סוד 3 - אי אפשר להכשל עם חלבון.

במיוחד בתהליך דיאטה, זה האב מזון הכי חשוב. כל אבות המזון חשובים, אבל בזמן דיאטה וחטוב? תקפידו על צריכה של חלבון לפחות 1-1.5 גרם חלבון פר משקל גוף (אם את מתאמנים, אז תדאגו להכניס יותר לכיוון 1.5).


 סוד 4 - שומן הוא לא אוייב, הוא חבר ואפילו אח בדם.

זו טעות להרחיק את השומן מהתפריט שלך. זה אב מזון קריטי לא רק למטרה שלך אלא גם לבריאות ותקינות הגו שלך.

טיפ: להכניס לפחות 25-30 גרם שומן ביום.

 סוד 5 - פחמימה… גם היא לא אוייבת. ממש לא.

אולי אם תורידו את כמויות הפחמימה ותאכלו פחות, אתם תראו תוצאות לטווח המיידי, אבל זה לא יחזיק יותר מכמה ימים. אסור לך להתנזר מפחמימה, אסור.

פחמימות איכותיות יכולות להיות: דגנים, ירקות, פירות - אדממה (פחמימה אדירה במיוחד לצמחוניים) וכו‘


 סוד 6 - ירקות. אוף. ירקות!

אין לי מספיק מילים בשביל להדגיש כמה ירקות הם קריטים. בואו נתחיל מהסוף, ירקות הם מזון שנחשב למזון בעל דחיסות קלורית נמוכה - זה אומר שאתם יכולים להיות שבעים עם מעט קלוריות שנמצאות בהרבה מזון (כמותית), וזה בדיוק מה שאתם מחפשים בתפריט שלכם.


סוד 7 -  תוסיפו מים, במידית!

הגוף שלנו מכיל 55-75% נוזלים, אז זה די הגיוני שחייבים לשתות, נכון? תחשבו על רכב… איך הוא נוסע? על דלק. הדלק העיקרי שלנו? זה המים. 

טיפ: לא משנה כמה אתם שותים כרגע, אם תוסיפו רק 1-2 כוסות מים לכל ארוחה, אתם תרגישו איך כל תהליך בגוף הופך ליעיל יותר.


 סוד 8 - ערכים תזונתיים יהפכו את התפריט שלך, לתפריט על.

איזה ערכים תזונתיים צריך לחפש? וויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. זו התחלה מדהימה. יש לך כאן קישור שמכיל עשרות תפריטים מוכחים, שמכילים את כל הערכים התזונתיים שתצטרכי (מותאם לנתונים שלך), לחצי כאן.


סוד 9 - מה שיורד מהר, עולה מהר. ב-95% מהמקרים.

נכון, יש טריקים וטכניקות להתחטב קצת יותר מהר מהממוצע, אבל זה שאתם רק תרעיבו את עצמכם ותעשו הרבה אימונים - זה אחד האסונות הכי גדולים שיש. ירידה הגיונית שתשמר לאורך זמן היא 0.5-1% בשומן בשבוע.

טיפ: תתרחקו מדיאטות שמבטיחות לך ירידה מהירה. זה יחסוך לכם שנים של בזבוז זמן, כסף ועוגמות נפש.


 סוד 10 - שעת הארוחה - לא רלוונטית.

”אין לאכול אחרי השעה 20:00, זו לגמרי המלצה שנכנסת לפנתיאון ההמלצות ההזויות ביותר. הפרי, השוקולד או הלחם שתאכלו בשעה 16:00, לא יישנה את הערך הקלורי שלו בשעה 20:01. 


סוד בונוס: אחת הדרכים הכי קלות ומהירות שמצאתי… היא לקחת את מה שעובד לקבוצת אנשים גדולה (לא לאדם ספיציפי), ופשוט לשכפל אותו, אז אני רוצה להמליץ לך על ספר דיאטה (לנשים) ששמו ״התפריט המושלם״, אם את בעניין של דיאטה, זה יכול מאוד לעזור לך לחצי כאן להגיע לספר.

לקבלת תכניות הכושר והחיטוב הטובות ביותר לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.