איך להגדיל את נפח הקיבה ולאכול יותר?


אם אתם לא אכלנים גדולים ורוצים לעלות במסת השריר, הדרך לא פשוטה... במיוחד למי שבעל מבנה גוף רזה, צריך להגדיל את נפח הקיבה שלו ולאכול הרבה יותר ממה שהוא רגיל כדי לגדול. אז איך נעשה זאת?

לעלות בכל פעם בכמות קלוריות קטנה 

אם אתם רגילים לאכול 2000 קלוריות ביום, תנסו לעלות ל2100, לאחר שבוע ל2200 וכן הלאה עד שתגיעו לכמות הקלוריות הדרושה עבורכם לעלייה במשקל. אם אתם רגילים לאכול אורז עם חזה עוף, נסו בכל פעם לעלות בעוד כף אורז או עוד חצי חתיכת חזה עוף ולא להגזים ולעלות יותר מידי בבת אחת. 

אכלו שומן 

מזונות מקבוצת השומן כמו טחינה, אגוזים, שקדים ושמנת עשירים בקלוריות, אינם תופסים מקום רב בקיבה ויכולים לעזור לכם להגיע לצריכה היומית בקלות.

שייקים וגיינר 

מה יותר פשוט מלאכול את האוכל? לשתות אותו! תוכלו לקנות או להכין בעצמכם (עדיף) גיינרים ושייקים מזינים, בריאים ועשירים בקלוריות. יהיה לכם הרבה יותר קל לשתות את הקלוריות מאשר לאכול אותן.

סלט ומים בסוף הארוחה 

אל תשתו מים או תאכלו סלט לפני הארוחה. למה? מכיוון שהם ימלאו לכם את הבטן וכמעט שאין בהם קלוריות (במים אין בכלל). אכלו את הסלט בסוף הארוחה והשתדלו לא לשתות מים לפחות כחצי שעה לפני.

לסיכום, על מנת לאכול יותר קלוריות ולהגדיל את נפח הקיבה עליכם לעלות הדרגתית בכמות הקלוריות, לאכול מאכלים עתירי קלוריות, לשתות גיינרים ובלי סלט ומים לפני ארוחה. בהצלחה !

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.