האם אפשר לאכול מה שרוצים מבלי להשמין ואיך עושים את זה?


לפתוח את הבוקר עם פנקייקים, לסיים אותו בפיצה ולרדת במשקל, מי לא היה רוצה דבר כזה ?

קודם כל, אין דבר כזה אוכל משמין !

הרבה אנשים חושבים שג׳אנק פוד וממתקים ישמינו אותם אך זה בכלל לא נכון!

נעלה באחוזי השומן רק אם נאכל במאזן קלורי חיובי, זאת אומרת נאכל יותר קלוריות ממש שאנחנו שורפים.

אם נאכל ביום רק המבורגר וצ׳יפס עם 1200 קלוריות (לדוגמה), ונהיה במאזן קלורי שלילי אנחנו נרד במשקל!

 אבל לא נגיע לערכים התזונתיים שאנחנו צריכים מה שיכול לגרום לבעיות עתידיות בגוף.

 מה שבעצם קורה זה שבג׳אנק פוד יש המון קלוריות ואז בארוחה אחת אנחנו יכולים לאכול את מספר הקלוריות שאנחנו צורכים ביום שלם !

אז איך בכל זאת נוכל לשלב ג׳אנק בתפריט שלנו :

לאכול בכמויות הגיוניות, וג׳אנק שהוא יותר ״מזין״.                                                           אי אפשר להימנע מג׳אנק, זה סובב אותנו ומתישהו יקרה מצב שנצטרך לאכול אותו. וגם, כל דבר שעושים בקיצוניות הוא לא טוב, אם לא נאכל בכלל המון זמן יכול לקרות מצב שפתאום לא נשלוט בעצמנו ונאכל בכמויות, לכן צריך לאכול כל דבר במידה.             

לדוגמה ארוחה של: 2 משולשי פיצה ולא יותר, בלי שתייה מתוקה, שווה לבערך 600-700 קלוריות (יכול להיות גם יותר, תלוי בפיצה ובתוספות). אז נגיד אנחנו צריכים לאכול 1600 קלוריות ביום, ואכלנו 600 מפיצה, אז פשוט מאוד נחשב את הפיצה בערכים שלנו ונקצץ קצת באוכל בשאר היום כדי לאכול רק עוד 1000 קלוריות במהלך היום ולהגיע לכמות הרצויה(במקרה הזה 1600). הדוגמה הזאת היא אותו הדבר גם לכל מאכל אחר.

פיצה או מלוואח?  אותו העיקרון, בפיצה יש גבינה, חלבון. מלוואח זה אוכל ״ריק״ ובלי שום יתרון תזונתי…

גם רוב החטיפים והממתקים בעלי ערך תזונתי נמוך לכן כדאי לאכול כמה שפחות מהם!

לסיכום, אפשר וכדאי לשלב ג׳אנק פוד וחטיפים בתהליך ירידה במשקל. יש לשים לב לאכילה בכמויות הגיוניות  ומומלץ לאכול ג׳אנק המכיל חלבון על מנת כן לתרום במידה מסוימת לגוף שלנו.

לקבלת התכנית התפריט המושלם לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.