איך לאכול פחות קלוריות?


חיטוב והרזיה מתאפיינים בקיצוץ קלורי על מנת לרזות ולרדת באחוזי השומן. אז מה הן הדרכים הטובות ביותר לאכול פחות קלוריות?

אל תגיעו מורעבים לארוחות

טעות נפוצה היא דילוג על ארוחות. אנשים חושבים שאם יוותרו על ארוחת הבוקר/צהרים הם יוכלו לחסוך בקלוריות מיותרות. חשיבה זו ממש לא נכונה ויכולה לגרום למצב הפוך! כשאנחנו מדלגים על ארוחה ומגיעים רעבים הרבה יותר לארוחה שאחריה, ברוב המקרים נאכל הרבה יותר קלוריות ממה שהיינו אוכלים אם לא היינו מדלגים על אותה הארוחה!

שתו מים ואכלו סלט ירקות לפני הארוחה

אכילה של סלט בתחילת הארוחה תגרום לתחושת שובע מהירה יותר וכך נאכל פחות (אם המטרה שלכם היא ירידה במשקל וכך גם שתיית מים לפני הארוחה. כשאתם ניגשים לאכול, שתו קודם כל 1-2 כוסות מים לבדוק האם אתם באמת רעבים או שבעצם צמאים. כשאתם מתעוררים שתו גם כן שתי כוסות מים ובכך תתרמו לחילוף החומרים שלכם.

אכלו בכל ארוחה גדולה את שלושת אבות המזון

בכל ארוחה גדולה (בוקר, צהרים, ערב) הקפידו על אכילה של שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים, פחמימות וכמובן ירקות. ארוחה הכוללת את שלושת אבות המזון וירקות תשביע אותנו להרבה זמן ביחס לארוחות אחרות ותיתן לנו אנרגיה בריאה.

תחסכו ברטבים

אוכלים סלט ומוסיפים רטבים? מוסיפים קטשופ ומיונז בכל ארוחה ובטוחים שאין בזה קלוריות? כדאי לכם להפסיק! הוספת רטבים לארוחה יכולה לעלות משמעותית את כמות הקלוריות בשל היותם של הרטבים עתירי קלוריות.

אל תאכלו מול מסכים

כשאנחנו אוכלים מול מסכים אין הרגשה ולא שמים לב בכלל שאכלנו, מה שגורם לאכילה מופרזת ומיותרת. נסו לאכול את אותה הארוחה פעם אחת עם סרט בטלפון ופעם אחת בלי. תאכלו לראות שבגלל שהסרט צומת הלב שלכם הייתה מופנת אליו ולא אל האכילה.

לקבלת תכניות הכושר והחיטוב הטובות ביותר לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.