6 מזונות עם יתרונות שכל אחד חייב להכיר !


חסה

חסה היא ירק בעל ערך קלורי שלילי, זאת אומרת שאנחנו שורפים יותר קלוריות באכילה שלה מאשר הקלוריות שיש בה. לכן, לא רק שאין בה קלוריות אלא גם נשרוף קלוריות באכילתה (בכמות מועטה). בנוסף חסה מחזקת את המערכת החיסונית, משפרת את תפקוד העצם ותפקוד מערכת העיכול, עוזרת לשמירה על העיניים ובריאות הלב ועוד.

אגוזי מלך

אגוזי מלך מכילים יותר אומגה 3 מכל שאר סוגי האגוזים. אומגה 3 הוכח כמשפר מצב רוח ונלחם בסרטן. מעבר לכך, אגוזי מלך מסייעים בהגנה מפני השמש ולירידה במשקל, מקדמים שינה יותר טובה, מגבירים את פעילות המוח ועוזרים להתמודדות עם לחץ.

ברוקולי

גבעול אחד של ברוקולי מכיל יותר ויטמין K מהצריכה היומית המומלצת לאדם. בנוסף, הוא מכיל ויטמין C ושני הוויטמינים האלו מזינים ובונים את העצמות. יתר על כן, ברוקולי מסייע בהורדת כולסטרול, מכיל רכיבים אנטי סרטניים, מסייע בניקוי רעלים, עשיר בנוגדי חמצון ומסייע לשריפת שומנים בגוף.

סלמון

הסלמון הוא מקור מעולה לאומגה 3, וגם נמצא עוזר להפחתת רמות דיכאון, מחלות לב וסרטן. הסלמון עוזר להגן על הגוף בפני אלצהיימר, מקור טוב לחלבון ולאשלגן ועשוי לסייע לירידה במשקל ולהגן על בריאות המוח.

לימון

לימון אחד מכיל יותר ויטמין C מהצריכה היומית המומלצת לאדם. מה שעשוי לסייע באיזון רמות הכולסטרול ולחזק את העצמות. כמו כן, לימון מרפא קלקול קיבה, מקל על עצירות, מזרז את תהליך הירידה במשקל, שומר על בריאות הפה, משפר זכרון ובריא לעור.

אבוקדו

אבוקדו מלא בשומנים בריאים ותורם להורדת רמות הכולסטרול בגוף. באבוקדו אחד יש יותר מ50% מהסיבים התזונתיים ויותר מ-40% מהחומצה הפולית המומלצים לצריכה היומית של אדם. אבוקדו מאזן את לחץ הדם, טוב לסוכרת סוג 2, עוזר לבריאות הכבד, מסייע לשיפור מצבי רוח ולעור פנים בריא ומאט תהליכי הזדקנות.

לספר 10 המאכלים הבריאים ביותר לחצו כאן.

מקורות:

https://www.foodisgood.co.il/

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.