5 טיפים לשמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא !


הרבה אנשים מתקשים לאו דווקא בחלק של האימונים אלא בחלק של התזונה, ולכן הכנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים בריא :

1. צ׳יט מיל 

אפשרו לעצמכם פעם בשבוע לחרוג משגרת התזונה ולאכול משהו שאתם אוהבים ולא נמצא בתפריט שלכם כמו פיצה, גלידה, המבורגר וכו׳.

החריגה מהתפריט היומי לא תפגע בתוצאות ותעזור בפן המנטלי והגופני גם כן.

- שימו לב שאתם לא אוכלים יותר מידי. אם אתם בתהליך ירידה במשקל או חיטוב הגוף שימו לב שבסך הקלוריות השבועי אתם במאזן קלורי שלילי.

2. אל תהיו רעבים 

הרבה אנשים מאמינים כי אם ידלגו על ארוחה יהיה להם הרבה יותר קל לרדת במשקל, אך פעולה זאת תיצור מצב הפוך. כשמדלגים על ארוחה מגיעים לארוחה אחריה רעבים הרבה יותר ואוכלים הרבה יותר מאשר שתי ארוחות בנפרד !

3. פתחו כל ארוחה בסלט 

התחילו כל ארוחה מרכזית עם סלט ירקות. אכילה של סלט בתחילת הארוחה תגרום לתחושת שובע מהירה יותר וכך נאכל פחות (אם המטרה שלכם היא ירידה במשקל). 

- אם אתם בתקופת מסה והמטרה שלכם היא עלייה במשקל אכלו את הסלט בסוף הארוחה !

4. אכלו חלבון 

בכל ארוחה מרכזית (בוקר, צהרים, ערב) שימו לב כי אתם אוכלים חלבון !

חלבון תורם לתחושת השובע ובכך תפחיתו את הרעב בין הארוחות.

5. שתו מים 

כשאתם ניגשים לאכול, שתו קודם כל 1-2 כוסות מים לבדוק האם אתם באמת רעבים או שבעצם צמאים. 

כשאתם מתעוררים שתו גם כן שתי כוסות מים ובכך תתרמו לחילוף החומרים שלכם.

בנוסף שתיית מים בבוקר משפרת את זרימת הדם, מנקה את מערכת העיכול, מטפלת בעצירות, משככת כאבים ועוד.

בקיצור - חשוב לשתות מים ! ! !

על תוכניות הפרימיום שלנו כבר שמעתם? אם לא, לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.