חמישה הרגלים שחייבים להכיר בכל תהליך דיאטה וירידה במשקל!


אתם יודעים מהי הסיבה שדיאטות נכשלות?

לא בגלל שלא שותים מספיק מים, לא אוכלים מספיק ירקות או לא מבצעים ספורט, אלה שמוכרים לנו. הסיבה היחידה שדיאטה תיכשל היא שלא הופכים אותה לדרך חיים, אלא לעונש. אתם צריכים להנות מהאוכל, שיהיה טעים, שיכלול את הדברים שאתם רגילים אליהם וכמובן שיהיה בריא ומזין...

אחרת?

שום דיאטה לא תעבוד לאורך זמן! חשוב להנות מהתהליך, לא לסבול ובטח שלא להרעיב את עצמכם!  דיאטה זה עניין פסיכולוגי ונפשי, לקבל החלטה, להתמיד ולאמץ הרגלים נכונים.

הנה 5 ״הרגילים״ שאתם חייבים להכיר בכל תהליך דיאטה וחיטוב:

1. לאכול הרבה חלבון 

אכילת חלבון משביעה. כשאוכלים יותר חלבון בארוחה ייצא שנאכל פחות פחמימות ופחמימות- הן אלו שרק גורמות לנו להרגיש יותר רעבים. בנוסף אכילה מספקת של חלבון יכולה למנוע אנמיה, חלבון חיוני לגדילה וההתפתחות ונוץן אנרגיה לשרירים: לכל אחד מאיתנו יש שרירים שמאפשרים לו לזוז (ללכת, להרים את הידיים וכמעט כל פעולה) ועל מנת שהם יקבלו אנרגיה, יתחזקו ויגדלו עלינו לאכול חלבון. הכמות המומלצת ליום של חלבון היא 1.6-2.2 גרם פר ק״ג משקל גוף.

2. לשתות הרבה מים

הכוונה היא לא לשתות לפי שעה ולספור כל כוס, אלא בכל פעם שמרגישים קצת רעב או רצון לאכול קודם כל לשתות 1-2 כוסות מים! בהרבה מהפעמים נהיה צמאים ולא רעבים והשתייה תעביר את הרעב או את החשק לאוכל באותו הרגע. חובה לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום!

3. אכלו מצלחות יותר קטנות 

יכול מאוד להיות ששמעתם כבר על ה״טריק״ הזה, אבל הוא באמת עובד ומוכח! כשנאכל בצלחות יותר קטנות, נשים בצלחת פחות אוכל = פחות קלוריות שאנחנו אוכלים רק כי ״יש בצלחת״.

4. אכלו בכל יום משהו מתוק 

מקרה שכיח הוא שבגלל שאנשים לא אוכלים מתוק בדיאטה יש להם פתאום רצון עז למתוק ולפעמים הם נשברים והורסים את כל שגרת התזונה שלהם. כדי לא להגיע למצב הזה שהגוף שלנו ״מתחנן״ לאיזה שוקולד, מומלץ לאכול פעם ביום ממתק או שוקולד, כמובן שיכנס בערכים.

5. לא להכניס אוכל לא בריא הביתה 

קרה לכם שהעוגה במטבח עשתה לכם עיניים? שהתלבטתם שעות אם לקחת את החטיף או לא? אם הוא לא יהיה בכלל בבית- פשוט לא תאכלו! תרצו חטיף, תפתחו את המקרר ובסוף תצאו עם תפוח… 

על תוכניות הפרימיום שלנו כבר שמעתם? אם לא, לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.