4 סיבות שאתם לא מצליחים לרדת במשקל!


אין דבר יותר מתסכל לעשות דיאטה פשוט לא לראות תוצאות, הנה ארבע סיבות שיכולות לגרום לכך:

אתם אוכלים יותר קלוריות ממה שאתם צריכים    

אם מדדתם את המשקל לאחר שבוע שאכלתם, התאמנתם, ישנתם טוב ולא ירדתם במשקל אתם צריכים פשוט להוריד קצת את כמות הקלוריות. מומלץ להוריד 100-150 קלוריות מהתפריט ואם בשבוע לאחר מכן ירדתם כמו שצריך אז מצאתם את הכמות הקלורית שאתם צריכים כדי לרדת במשקל. אם שוב לא ירדתם תורידו עוד 100 קלוריות, תבדקו אם ירדתם במשקל וכך הלאה.את המשקל חשוב לבדוק פעם בשבוע בבוקר בשעה קבועה, לאחר ביקור בשירותים וללא בגדים/אביזרים כבדים, ולא לחשוב שאם ביום אחד לא ירדנו במשקל עלינו להוריד בכמות הקלוריות.

הפחתה קיצונית בצריכת הקלוריות                                                                                                      

טעות נפוצה היא לחשוב כי צמצום בקלוריות יביא לירידה מהירה יותר משקל אבל זה מביא תוצאה הפוכה! צמצום קלורי מכניס את הגוף לסוג של ״סטרס״ וגורם לאגירת הקלוריות בגוף.

התוספת שלא סופרים                                                                                                               

 גם כשאנחנו בדיאטה ואוכלים רק חביתה וסלט, האם אנחנו סופרים את הרוטב של הסלט? או את השמן שאיתו טוגנה החביתה? דוגמה טובה היא למשל פירות, הם בהחלט בריאים ומזינים אבל לא חסר בהם קלוריות וגם אותם צריך לספור !

אם אני עושה ספורט אני יכול לאכול מה שבא לי                                                         

עוד טעות היא שאנשים מתאמנים וחושבים שלאחר האימון הם יכולים להתפרע ולאכול הכל ובכך הם אוכלים הרבה יותר קלוריות ממה ששרפו באימון ולא מצליחים לרדת במשקל.

לקבלת תכנית דיאטה וחיטוב מומלצת לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.