אין לכם כח להתאמן- זה מה שאתם צריכים לעשות!


אם אתם במצב הזה ש...

כל אימון מתיש יותר מהקודם ואין לכם שום חשק או מוטיבציה להזיז את הגוף, כדאי שתקראו את המאמר הבא! אז איך נחזיר את ההתלהבות והמוטבציה שיובילו אותנו אל המטרה ?

קודם כל חשוב להבין שזה נורמלי ובסדר מדי פעם לאבד את המטובציה ולהישבר, זה קורה גם לטובים ביותר. צריך רק לדעת לקום ולהמשיך בכל הכוח.כי להישבר כל אחד יכול, אבל לקום וללמוד מהכישלון זה מה שיוביל אתכם להצלחה וזה מה שמבדיל בין אלו שמצליחים, לאלו שלא.

1. התאמנו עם חברים 

אחד הטיפים הגדולים ביותר (שבאמת עובדים) הוא אימון עם חברים, למה? קודם כל אימון עם חברים יותר מהנה ופחות ״משעמם״ מאשר אימון לבד ומעבר לכך, כשאתם מתאמנים עם חברים בהרבה מהפעמים יווצר מצב של ״תחרות״ מה שיחדוף אתכם להתאמן ולהשקיע כדי ״לעקוף״ את חברכם לאימון.

2. גיוון באוכל ובסוגי האימונים 

זה מאוד משעמם להתאמן כל פעם על אותם התרגילים ולאכול את אותם המאכלים.לכן כשנגוון באוכל ובסוגי האימונים אף פעם לא ישעמם ויהיה עניין וגיוון בכל אימון וארוחה. בנוסף לכך, גיוון באימון תורם לכך שכל פעם נעבוד על השריר מזווית שונה וכך נפתח ונחזק אותו טוב יותר.

3. שמעו מוזיקה 

לא נפרט על היתרונות של מוזיקה, כתבנו על מאמר כאן.

4. סרטוני מוטיבציה 

שיטה מוכרת, סרטוני מוטיבציה יש המון ביוטיוב ובחלקם יש תוכן מצוין שיעלה לכם את הרצון להתאמן! לחצו כאן לקבלת שלושה סרטוני מוטיבציה מומלצים.

5. זכרו למה התחלתם 

שיטה נוספת ושכיחה היא להיזכר למה התחלנו.קחו דקה עם עצמכם ותזכרו ברגעים האלו, מה הפריע לכם וכמה רציתם להצליח. מחשבה כזו יכולה להביא בוסט של מוטיבציה !

6. דמיינו את עצמכם במטרה 

דמיינו את עצמכם במטרה שלכם. דמיינו מה אתם מרגישים ואיך אתם מרוצים ומאושרים מהדרך שעשיתם ותבינו שאומנם עכשיו קצת קשה, אבל זה לגמרי שווה את זה.                  

מקווים שעלה לכם החשק לצאת ולהתאמן, בהצלחה!

לתכנית עלייה במסה מומלצת לחצו כאן.

לתכנית חיטוב מומלצת לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.