4 הרגלים שיגרמו לכם לחשוב אחרת לגמרי על אימוני הכושר!


 4 הרגלים שיגרמו לכם לחשוב אחרת לגמרי על אימוני הכושר :

כאשר מציבים מטרה ומתחילים לעבוד כדי להשיג אותה בהתחלה תמיד תהיה לנו מוטיבציה גבוהה, אך לאט לאט היא תתחיל לרדת וכדי שלא תגיעו למצב הזה שאתם מפסיקים, הכנו לכם 4 טיפים שיגרמו לכם להתמיד בשגרת האימונים.

1. הוסיפו את האימון לסדר היום שלכם

לכל אחד מאיתנו יש סדר יום מסודר גם אם הוא לא כתוב על דף או בטלפון. למשל ללכת לעבודה בבוקר, להחזיר את הילדים, ללכת לחוגים, קניות וכו׳. הרגל חשוב שיגרום לכם להתמיד באימונים הוא פשוט להוסיף את האימון לשגרת היום שלכם, להכניס לסדר היום שבשעה 18:00-19:30 אימון, בדיוק כמו שבשעה 8:00 הולכים לבית הספר/לעבודה. ובכך אימון לא ייחשב כמטלה או כאפשרות רק אם יש לי זמן.

2. התאמנו במה שאתם אוהבים                                                                             

יש כל כך הרבה סוגי ספורט שונים: הרמת משקולות, ריצה, טניס, כדורגל, כדורסל, קרוספיט, אופניים, סטפר... ובגלל מגוון כל כך גדול, למה שלא נתאמן במה שאנחנו אוהבים? נסו את סוגי האימונים השונים ומצאו במה אתם יכולים להתמיד ולהנות.

3. הצבת מטרות מרגשות וחשובות עבורכם

הציבו מטרות כמו: ״אני רוצה לרדת ב5% שומן״ או לדחוק 80 ק״ג בדחיקת חזה תוך חודשיים״. מטרות כאלו שיגרמו לכם לרצות לקום מהמיטה ולצאת לאימון כדי להשיג אותן.

4. התאמנו ביחד                              

לא פשוט להתאמן ולהתמיד באימונים לבד, לכן תוכלו תמיד להתאמן עם חברים או להירשם לקבוצת ריצה ובכך תרגישו יותר מחוייבים להגיע לאימון וגם תהנו יותר.

לקבלת תכנית דיאטה וחיטוב מומלצת לחצו כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.